Monday, April 26, 2010

INTERVIEW???AAARRRRGGGGHHHH!!!!




Utk pengetahuan follower2ku yg setia,aku ni sebenarnye cuak yg sgat melampau dinterview ni.Mne taknye,seumur hidup aku 3 kali aku interview,3 kali tu jugak aku gagal.Pastu 5/5 nanti,ade interview utk menjadi guru.Jadi terpaksalah aku menyelongkar internet utk mencari cara2 menghadapi temuduga menjadi guru
Tingkahlaku semasa temuduga:-
  • Mase hendak masuk,jganla gentar,steady je
  • Jgan mengade2 nak salam tangan melainkan penemuduga 2 yg nak salam ko,kalo yg salam 2 laen jantina ngan ko,x payah,haram(laenla penemuduga 2 mak bapak ko,lagy bgus)
  • Jgan ikot ske hati ko je nak terus duduk,tunggu penemuduga bagi arahan dulu,baru duduk,bile duduk,duduk dgan tegak
  • Bile ditanya,jawab dgan yakin,jgan jawab tergopoh gapah,steady je
  • Jgan menyampok mse penemuduga tgah bincang sesame mereka
  • Mse ingin keluar,ucap trime kaseh kpd penemuduga dahulu
Harap2la mse interview nanti ak bley ikot petua2 ni,tak kesahla gagal ke x,sekurang2nye aku mencube.Kalo aku gagal pon,bkan bermakna akula org paling malang kat dunia ni.Aku tau apa yg terbaik utk diri aku ni x semuanye aku nak.Mungkin aku ditakdirkan utk menyelamatkan dunia dari penjajahan makhluk asing ke,kene gigit dgan labah2 radioatif ke,terkena sinaran radioaktif dan bertukar makhluk gergasi berwarna hijau yg memakai seluar pendek warna purple ke,mnela taukan(terlalu banyak sgat tgok tv).

4 comments:

bungaLily said...

gud luck man!
darah gemuruh tu bese ade lam stiap org yg normal..
byk kn selawat n yakin pada diri sendri.
isyaAllah ko akn berjaya keyh! >^,^<

╚► capital S hana ◄╗ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
smiling_knight said...

hahahaha
tgokla cmne

shasha-gadespink said...

hahah,,man,,tq la bg tips,,masalah nye,,ak x lrat pgaruh tv ko 2 !!!! terok !!! hahaha,,

Post a Comment