Thursday, April 8, 2010

AKU DAN BULU DI MUKAKU

  • Aku stat bele misai ngan janggut ni mse aku sekolah di SMT Sungai Buloh
  • Oleh sbab ak bele misai ngan janggut ni mcam2la gelaran yg diberikan kat aku
  • Antarenye:Ketua kampung,bapak orang,wolverine,pakcik dan macam2 lagi
  • Sedey btol (T,T)
  • Pastu,banyak jgakla yg jadi kat ak sbab bele misai ni
  • Pernah sekali cikgu BI suroh aku gunting misai kat luar kelas
  • Ade ke patot?Waa~
  • Ari 2 plak mse aku pegy PWTC sbab ade pameran buku
  • Mse kat sne,ade plak org tanye aku"Bang,ade anak umur 5 dan 6 tahun?"
  • Kalo x tanye 2,diorang tanye"Bang,abg nak tau cre nak bahagiakan isteri?"
  • Sedey aku (T.T)
  • Dan oleh sebab minat aku ni,dah ramai bdak nanges tengok aku
  • Padahal aku mne ade buat ape2 kat diorang
  • Walaupon banyak halangan yg terpakse aku tempuhi kerane membela misai ngan janggut,aku akan teruskan jugak
  • Korang nak ckap ape,cakapla
  • Aku akan teruskan jgak
  • Akhir kate,good luck my future wife hahahahha

2 comments:

╚► capital S hana ◄╗ said...

haha
sape future wife ko man ?
ak x?
haha

smiling_knight said...

tak

Post a Comment