Monday, March 29, 2010

AKU DAN MOTOR

  • Kepada sesape yg nak tau,sebenarnye aku x pandai bawak motor.
  • Gambar kat sebelah 2 hanyelah satu penipuan semata2.
  • Nape aku x reti bawak moto?
  • Ni sume start ketika aku F3
  • Mse 2 aku bru nak belaja naek moto
  • Pade mse 2,aku bru nak belaja care2 menunggang moto
  • Mule2 hepila sbab ingatkan dah bley kawal da moto 2
  • Tapi malang x berbau T_T
  • Tetiba ade longkang plak kat dpan aku,selame ni xde pon
  • Moto EGO bersame2 EGO aku pon terjatuh dalam longkang 2
  • Akhirnye,kejadian 2 menjadi bahan ketawa setiap kali mak dan ayah aku berjumpe ngan sedare mare T_T
  • Sekarang ni,hampir sume member2 aku sudah mempunyai lesen moto dan lesen kereta
  • Ini membuatkan aku rse sangat malu dan merendah diri
  • Aku teringin jugak nak ade lesen moto ngan kereta tapi mak dan ayah aku macam x percaya yg aku sudah boleh naek moto
  • Mak bapak sendiri pon x percaya,apatah lagi aku T_T

5 comments:

╚► capital S hana ◄╗ said...

aku da ade L .
L pown jd laa .

smiling_knight said...

ermm..........:(

maznah said...

laki yg x bwk moto ni mcm plik la..prempuan tu leh lagi..huhu

smiling_knight said...

tula psal

Cik Madiha Mahfoz said...

hehe,,
tu ke kisahnye..
patutla x nk amek lesen.

Post a Comment